Співпраця з учителями

«Школа життєвої компетентності» для батьків, які виховують дітей з особливими потребами.

Прокопчук С.М.
Вихователь групи продовженого дня
Навчально-реабілітаційний центр «Особлива дитина»
м Рівне

Суспільство сьогодні розуміє, що фундамент виховання – це перш за все, приклад життя самих батьків. «Дитина – дзеркало життя своїх батьків. Як у краплині води відбивається сонце, так само і в дітях відбивається чистота батька й матері».
Своїм старанням, наполегливістю, працьовитістю, увагою, любов’ю – батьки подібні до садівника. «Твої діти, немов саджанці ті оливкові». Отримавши тендітний пагінець, вони з усіх сил намагаються зростити його, щоб в майбутньому він став міцним, плідним деревом, яке приносило б користь.
Уявімо ж собі на скільки не захищена і потребує любові дитина, яка народилася неповноцінною. Нажаль, статистика свідчить про те, що кожен день на цей світ з’являються діти з вадами у розвитку. Особлива турбота, увага, любов зі сторони дорослих їм просто необхідні.
Важким тягарем ця відповідальність лягає на плечі батьків дітей з особливими потребами. «Батьки, чиї діти мають вади, глибоко страждають» (Ж. Ваньє). Іноді вони місяцями носять невимовлені жалі, вдаючи, що у них все гаразд. Відмовляючись від спілкування, переповнюються депресією, гнівом. Погрузши у власних болях і стражданнях замикаються в собі.


Скачати статтю можна в розділі Каталог статей сайту

Останнє оновлення (Понеділок, 11 жовтня 2010, 00:38)

 

Логопедичні розминки

В умовах роботи групи продовженого дня важливим питанням залишається допомога логопеда вихователю ГПД. Оскільки виправлення дефектів мовлення практично неможливе беж щоденного тренування та занять, на допомогу вихователю ГПД пропонуємо логопедичні розминки – підбірку цікавих віршиків та скоромовок

Скачати статтю можна в розділі   Каталог статей сайту

Останнє оновлення (Понеділок, 11 жовтня 2010, 00:40)

 

Чому важко першокласнику?

 

Кажуть психологи, що починати завжди важко. Проте усі знають, що багато чого в нашому житті залежить від доброго початку. Пам'ятайте про це, батьки, і ніколи не вимовляйте слова: «Це тільки перший клас!»

Деякі батьки можуть скептично зауважити: «Подумаєш, режим! Чи я так це важливо — дотримуватися його?»

Так! У житті першокласників режим дня набуває особливого значення. Початок занять у школі, як правило, о 8 годині 30 хвилин. Виходить, потрібно так розрахувати ранковий час, щоб вистачило його на все. І головне, вийти з дому заздалегідь, не поспішаючи. Тоді і друзів у дворі почекати можна, і до школи не бігти, а йти спокійно, трішки погуляти.

Друга важлива складова шкільного життя, яку відзначають і лікарі, і психологи, - рухи. Це найнеобхідніша умова успіху першокласників. Для того, щоб дитина добре навчалася, її руховий режим має складати 12—14 годин на тиждень.

Третє — повітря. Прогулянки на свіжому повітрі — найсильніші ліки від перевтоми.

Найнебезпечнішим ворогом школяра психологи визнали поганий настрій. А він зале­жить від того, як пройшов ранок.

Часто на зборах перед початком навчального року батьки першо­класників запитують: кому буде легше вчитися, — тому, хто йде до шко­ли підготовленим, чи тому, хто не знає грамоти?

 

Скачати статтю можна в розділі   Каталог статей сайту

Останнє оновлення (Понеділок, 11 жовтня 2010, 00:39)

 

Навігація сайту

Головна Співпраця вчителів
http://vihovatel.com.ua/plugins/library/